Skoči na glavno vsebino

Šestošolci z Mojco Pokrajculjo na obisku v oddelku s prilagojenim programom

Prvi decembrski dan smo si učenci 6. a ter najmlajši učenci iz oddelka s prilagojenim programom popestrili z medsebojnim druženjem ter Mojco Pokrajculjo. Da smo se imeli odlično, najbrž ni treba poudarjati, kaj se nam je najbolj vtisnilo v spomin, pa si lahko preberete v odzivih učencev.

  • Bilo je zelo zabavno. Na koncu so nam naši gostitelji zapeli pesmico. (Urša, 6. a)
  • Otroci iz prilagojenega programa so bili odlična publika. Zelo pozorno so nas poslušali in nas s tem razveselili. (Veronika, 6. a)
  • Sprva mi je bilo malo nerodno nastopati in skakati kot zajček, a na koncu je bilo vzdušje zelo sproščeno. (Beatriz, 6. a)
  • Bilo mi je zelo všeč in komaj že čakam na še kakšno podobno priložnost. Zdi se mi, da smo se z učenci iz prilagojenega programa že kar malo spoprijateljili. (Tija, 6. a)
  • Zelo lepa izkušnja, ki bi jo vsakomur privoščila – tako mlajšim kot starejšim. (Nika, 6. a)
  • Zelo sem se nasmejala. Všeč mi je bilo, ko smo na koncu skupaj jedli medenjake, ki jih je v pravljici za vse spekel medved. (Teja, 6. a)

 

Šestošolci so se s tretješolci pogovarjali o pravih prijateljih

V novembru je skupina fantov iz 6. a na prav poseben način popestrila pouk učencem 3. c. Pridružila se jim je pri slovenščini in jim prebrala pravljico Mali Lunin vran, ki jo je napisal Marcus Pfister. Zgodba govori o tem, kako so se drugi vrani norčevali iz svojega majhnega in šibkega tovariša ter si ga na zelo grd način privoščili. Na koncu so se svojega dejanja sramovali in z malim vranom sklenili prijateljstvo.

Branju knjige in ogledu ilustracij iz nje je sledil zanimiv pogovor o razlikah med pravimi in nepravimi prijatelji, ki so ga vodili šestošolci.

In kaj so učenci povedali po koncu ure?

  • Fantje, pridite še kdaj, veliko ste me naučili. (Kaian, 3. c)
  • Naučila sem se, da smo si med sabo različni. (Ajda, 3. c)
  • Zelo lepo so brali. (Amil, 3. c)
  • Zelo sem se imel lepo. Polepšali so nam uro. (Patrik, 3. c)
  • Žalostno je bilo, da drugi vrani malega vrančka niso sprejeli v družbo. (Laura, 3. c)
  • Všeč mi je bilo tudi to, da sem spoznala nekaj novih učencev naše šole. Pridite še kdaj. (Ana, 3. c)
  • Bil sem presenečen, ker so bili vsi učenci mirni in s tem spoštljivi do nas. (Jaka, 6. a)
  • Užival sem, ker sem bil v vlogi učitelja. (Filip, 6. a)
  • V družbi tretješolcev mi je bilo všeč, saj so nas zbrano poslušali. (Enej 6. a)
  • Bil sem počaščen v njihovi družbi. (Maj, 6. a)
  • Všeč mi je bil pogovor po branju, čeprav ni tako lahko govoriti mlajšim, kakšni morajo biti prijatelji, saj tudi mi pogosto nismo idealni. (Luka G. S., 6. a)
  • Všeč mi je bilo, ker se mi je zdelo, da bodo naše besede vplivale na njihovo obnašanje. (Gašper, 6. a)

Tehniški dan v tretjih razredih

V mesecu novembru smo tretješolci pri predmetu spoznavanje okolja raziskovali gibanje. Spraševali smo se, zakaj se nek predmet giblje, kako se lahko giblje in v katere smeri se lahko giblje. Z namenom, da bi so odgovorili na vsa ta vprašanja, smo nekaj igrač, ki se gibajo, izdelali kar sami. V okviru tehniškega dne smo po načrtu sestavili vodni mlinček, avtomobilček na zrak in padalo. Izdelane igrače smo opazovali, preizkušali njihovo delovanje, sklepali o načinih gibanja, predvsem pa smo uživali v igri.

Tretješolci

Rezultati državnega tekmovanja iz znanja o sladkorni bolezni

Državno tekmovanje je potekalo v soboto, 18. 11. 2017, v Novi Gorici.

Šolo so zastopali trije učenci in učenke:
•    Neža Velikonja Krašan, 9. a,
•    Matic Kravos, 9. b,
•    Veronika Bratina, 9. c.

Vsi trije so dosegli ZLATO PRIZNANJE! Čestitamo!

Mentorica
Teodora Slokar

Likovne ure v Hiši mladih Ajdovščina

V sredo, 22. 11. 2017, so se devetošolci OŠ PP NIS udeležili likovnih delavnic v Hiši mladih. Svoje likovne spretnosti in znanje so naši fantje, po ustvarjalni urici oblikovanja izdelkov iz odpadnih materialov, obogatili še z ogledom razstave lokalne ilustratorke, Ane Maraž.

Osebju Hiše mladih in avtorici izjemnih ilustracij se zahvaljujemo za povabilo in popestritev pouka likovne umetnosti.

Športni dan – pohod v Lokavec

Učenka Ajda je opisala včerajšnji športni dan.

Danes je bil lep dan. Obiskali smo otroke v Lokavcu. Videli smo tudi ranč in rjavega konja.

Stopila sem k njemu in ga pobožala.
Na poti smo videli polno krtin. Učiteljica me je slikala med koruzo, ki je bila večja kot jaz.

Ajda Mesar, 3. OPP NIS

Orodna vrstica za dostopnost