Skoči na glavno vsebino
Select Page
»Biti učitelj v pravem pomenu besede pomeni biti učenec. Poučevanje se začne takrat, ko se učitelji učite od učencev, se postavite na njihovo mesto in razumete, kaj razumejo in kako.« (Soeren Kierkegaard)
 
V oktobru bomo na naši šoli pričeli z medvrstniškim tutorstvom, internim projektom za krepitev medsebojnih odnosov kot prednostnega cilja šole. Učenci predmetne stopnje rednega programa in podružnice s prilagojenim programom, ki si želijo svoje znanje in veščine predati naprej svojim vrstnikom na šoli, se bodo redno srečevali z učenci, ki jim bodo dodeljeni. Pri tem jih bodo spremljali učitelji mentorji, ki bodo po potrebi tudi predlagali učne vsebine ter bili na voljo v primeru zagat.
 
Tutorske pare bodo, glede na potrebe ter časovne zmožnosti učencev, predlagali mentorji, učenci pa se bodo nato zavezali, da se bodo redno srečevali in srečanja beležili v tutorski dnevnik.
 
V preteklem tednu se je na prvem srečanju tutorjev zglasilo preko 40 učencev, želja po medsebojni pomoči in druženju je velika. 
 
Vsem tutorjem, učencem in mentorjem želimo uspešno delo.
Koordinatorki Urška Čuk in Katja Furlan
 
 
(Skupno 44 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost