Skoči na glavno vsebino
Select Page

V petem razredu smo imeli načrtovan obisk Opere in baleta v Ljubljani, kjer bi si ogledali baletno predstavo Picko in Packo. Ker je še vedno potekalo delo na daljavo, nam je organizator omogočil ogled predstave na daljavo.

Vtisi učencev:

»Meni ste s to predstavo polepšali dan.«

»Bila sem malo žalostna, saj si še nikoli nisem ogledala pravega baleta (v živo). V prvem razredu sem bila bolna, v drugem je bila prometna nesreča in smo obtičali v koloni in zdaj je ta korona.«

»Zelo sem užival.«

»Bilo je kratko in nagajivo, a hkrati tudi zabavno.«

 

In kaj menijo o temi, ustvarjalcih in sploh baletu?

Picko in Packo v odraščanju nista imela nobene olike, nagajala sta vsem ljudem okoli sebe, odnos do drugih ljudi je bil grozen ker sta se do njih obnašala zelo grdo in ne olikano, šla sta čez vse meje. Morala bi se obnašati bolj kulturno do drugih ljudi.

Meni je ta balet bil še posebej všeč zaradi gibov, ki sta jih izvajala Picko Packo ter drugi ljudje v tem mestu.

Ko so skakali, hiteli naokoli… To mi je bilo še posebej všeč.

Zelo so se potrudili.

Odraščanje je čas med otroštvom in mladostništvom, ko zganjaš vragolije in ne veš kje so meje nagajivosti in nesramnosti do drugih ljudi in živali.  Zaradi tega včasih tudi nastradaš.

 

O baletni umetnosti:

Baletna umetnost je naučeno lepo in mirno gibanje – ples ob glasbi.

Ker sta bila Picko in Packo otroka, se jima je še nekako oprostilo, ker sta delala takšne barabije. Seveda sta se na koncu poboljšala. Verjetno ta predstava predstavlja to odraščanje otroka. Najprej sta bila nagajiva otroka, ki sta nenehno uganjala norčije, a na koncu sta ugotovila, da to ni prav, sta »odrasla«.

Ta predstava mi je bila zelo všeč zato, ker so imeli veliko značilnih baletnih gibov. Koreografija se mi na prvi pogled ni zdela zapletena ali natančna. A ko sem že nekaj časa gledala sem ugotovila, da je bila zelo zapletena. Bilo je veliko gibov in korakov, ki so se izvajali v paru. To mi je bilo najbolj všeč.

Koreografija in režija: Torsten Hanndler

Kostumografija: Hannelore wedemeyer

Glasba: Gisbert Nather

Vsi ustvarjalci ima imajo tuja imena, razen plesalci. Vsi plesalci so verjetno poklicni plesalci, saj so kokoši plesale v pravih baletnih čevljih, v »špičkah«.

 Neža, Liam in Ariana, 5.b

(Skupno 303 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost