Skoči na glavno vsebino
Select Page

Spoštovani!

Zaradi poslabšanja epidemiološke situacije in preprečevanja prenosa okužb s SARS-CoV-2 se bo pouk začasno, v tednu od 19. 10. 2020 do 23. 10. 2020, izvajal prilagojeno in sicer:
– učenci od 1. do vključno 5. razreda se izobražujejo v šoli,
– učenci od vključno 6. do 9. razreda se izobražujejo na daljavo;
– učenci v oddelkih s prilagojenim programom se izobražujejo v šoli.

Dejavnosti izven pouka, ki bi vključevale združevanje učencev (interesne dejavnosti, izvenšolske dejavnosti), odpadejo.

Šola bo organizirala šolsko prehrano le za učence, ki bodo obiskovali pouk v prostorih šole.

Navodila za pouk na daljavo

Osnovni komunikacijski kanal med učenci in učitelji bodo spletne učilnice. Vanje bodo učitelji odlagali gradiva za pouk, učenci pa narejene naloge oz. dokaze o učenju. Izobraževanje na daljavo bo potekalo tudi preko videokonferenčnega orodja zoom (video-ure). Učitelji bodo glede na naravo predmeta in snovi od 25 % do 50 % ur posameznega predmeta izvedli kot video-ure, ostalo pa preko usmerjenih nalog in navodil za samostojno delo učencev. Vsak učenec bo imel do 2 video-uri pouka na dan. V naslednjem tednu bodo video-ure predvsem pri pouku slovenščine, angleščine in matematike, ostali predmeti pa izjemoma.

Učenci naj dosledno upoštevajo urnik video-ur in naj sproti opravljajo delo, ki jim ga učitelji dodelijo. Učitelji bodo gradiva nalagali v spletno učilnico na tak način, kot so ga učenci vajeni od pomladnega izobraževanja na daljavo. Povezave do video-ur bodo objavljene v spletnih učilnicah posameznih predmetov vsaj en dan pred izvedbo.

Učitelji bodo spremljali prisotnost učencev na video-urah in pri samostojnem delu, čemur bodo služili dokazi o samostojnem delu. Odsotnost učencev bodo učitelji beležili v eAsistetnu. Starši boste odsotnost učencev od pouka sproti opravičevali razredniku po e-pošti, tako kot to poteka v času običajnega pouka.

Dodajam nekaj splošnih pravil bontona na video-urah:
– Učenec naj se prijavi pravočasno (par minut pred začetkom video-ure).
– Čas za klepet je pred začetkom video-ure oziroma ko klepet odobri učitelj, nikakor pa ne takrat, ko poteka pouk in ima besedo učitelj.
– Video-uro lahko snema le učitelj.
– Ko učitelj oz. pozvan učenec govori, imajo ostali učenci izklopljen mikrofon.
– Kamere morajo imeti vklopljeni vsi učenci ves čas video-ure.
– Če želi učenec besedo, dvigne roko.
– V pogovor se učenec vključi, ko ga k besedi povabi učitelj.
– Učenec naj ima kamero tako usmerjeno, da ima za ozadje steno ali pohištvo in ne bodo »v kadru« drugi člani njegovega gospodinjstva.
– Med video-uro učenec upošteva pravila lepega vedenja, tako kot pri rednem pouku (ne pije, malica, crklja hišnih ljubljenčkov …).

Individualna komunikacija med učitelji in posameznimi učenci ter starši bo potekala preko elektronske pošte. Učitelji se bodo potrudili, da bi odgovorili tekom delavnika še isti dan, vsekakor pa v roku 24 ur od prejema sporočila. Učenke in učenci naj uporabljajo izključno šolski elektronski naslov, ki jim je bil dodeljen (ime.priimek@os-ajdovscina.si).

Za učence, ki imajo individualno učno pomoč, se bo le-ta izvajala s svetovalnimi delavkami v glavnem preko video-povezave in sicer izven časa, ko bodo potekale video-ure za posamezen predmet. Učitelja-mentorja bodo imeli tudi učenci, ki so bili spomladi pri pouku na daljavo slabše odzivni in učenci, za katere smo zaznali v letošnjem šolskem letu, da imajo težave. Učitelj-mentor bo s temi učenci dnevno v stiku preko video-povezave ali preko telefona.

Vsi upamo in si želimo, da bo ta pouk na daljavo res samo začasen. Z mislijo, da se po jesenskih počitnicah spet vsi srečamo v šolskih klopeh, vas lepo pozdravljam.

Lep pozdrav,
Irena Kodele Krašna, ravnateljica

(Skupno 62 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost